Trening for ungdomsgruppa mandag 18.mai
Postet av Ok Skøynar den 16. mai 2015
Kurvetrening. Oppmøte i Røstadvika (hos Simen) kl 18.15. Husk plastlomme,kompass og BRIKKE denne gang
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Ok Skøynar den 16. mai 2015
Logg inn for å skrive en kommentar.